Με ένα tweet στον προσωπικό του λογαριασμό στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης εξέφρασε την ικανοποίηση του για την υπερψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών ο υπουργός ΨΗΠΤΕ Νίκος Παπάς, κάνοντας λόγο για μία καλύτερη ημέρα. Όπως έγραψε χαρακτηριστικά: «Ιστορική μέρα. Περήφανοι και συγκινημένοι. Μια καλύτερη μέρα για την Ελλάδα. Για τη Μακεδονία μας. Για τη Βόρεια Μακεδονία.…
from News.gr http://bit.ly/2FLR1jv
via IFTTT
Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019
Παππάς: Καλύτερη ημέρα για την Ελλάδα, τη Βόρεια Μακεδονία, τα Βαλκάνια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου