«Ο κ. Μητσοτάκης, αφού έβαλε πλάτη για να περάσει η επαίσχυντη συμφωνία των Πρεσπών, λέει τώρα, χωρίς ντροπή, ότι θα την προσβάλλει στην Ευρωπαϊκή Ένωση» from News.gr http://bit.ly/2FQ8kQ6 via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου