Αν γίνεται και με ποιό τρόπο να εκδοθούν εταιρικά ομόλογα ναυτιλίας στο Χρηματιστήριο Αθηνών, εξετάστηκε σε σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας με στελέχη της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, του υπ.Οικονομικών, της Τράπεζας της Ελλάδας κ.α.. Για το θέμα αναμένεται να προγματοποιηθεί και νέα συνάντηση σε λίγες ημέρες, ενώ διαπιστώθηκε σύγκλιση απόψεων των στελεχών υπέρ της πρωτοβουλίας του υπουργού…
from News.gr http://ift.tt/2t1sdNX
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου