Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Παππάς: Ως το τέλος του έτους όλοι θα απολαμβάνουν ψηφιακό σήμα

«Οι υποδομές πρέπει να αναπτύσσονται με ισχυρή δημόσια παρουσία και παρέμβαση»

from News.gr http://ift.tt/2rJkuzF
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου