Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Θρίλερ με 12χρονη στην Πάτρα που βρέθηκε και ξαναχάθηκε

Συναγερμός σήμανε ξανά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα από το «Χαμόγελο του Παιδιού» για την εξαφάνιση 12χρονης στην Πάτρα, η οποία αυτή τη φορά φέρεται να έχει απαχθεί από τον πατέρα της από την Β' Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας όπου και νοσηλευόταν. Πρόκειται για τη 12χρονη Κυριάκοβα Μίνκα, η οποία είχε εξαφανιστεί…

from News.gr http://ift.tt/2sXsYa6
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου