Συναγερμός σήμανε ξανά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα από το «Χαμόγελο του Παιδιού» για την εξαφάνιση 12χρονης στην Πάτρα, η οποία αυτή τη φορά φέρεται να έχει απαχθεί από τον πατέρα της από την Β' Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας όπου και νοσηλευόταν. Πρόκειται για τη 12χρονη Κυριάκοβα Μίνκα, η οποία είχε εξαφανιστεί…
from News.gr http://ift.tt/2sXsYa6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου