Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Καταστηματάρχες πήραν στο κυνήγι πελάτες με πλαστά χαρτονομίσματα!

Ένα πρωτοφανές περιστατικό έλαβε χώρα νωρίς το μεσημέρι του Σαββάτου στο κέντρο της Λάρισας.

from News.gr http://ift.tt/2lHl40m
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου