Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

"Δεν μου λείπει η υποκριτική γιατί δεν είμαι ηθοποιός"

Νικολέττα Ράλλη: "Αρκετοί με θυμούνται πολύ έντονα από τα «Σφηνάκια» και τα «Σκερτσάκια»"



from News.gr http://ift.tt/1orE2Tu

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου