bestnews21
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014
Ο πρόεδρος του Ιράν καταγγέλλει τον ΟΗΕ για την σφαγή των Παλαιστινίων
Ο Χασάν Ροχανί κατήγγειλε επίσης "τη συνέργεια των ΗΠΑ και ορισμένων άλλων χωρών μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας".
from News.gr http://ift.tt/1nkpQqH
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου