Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Ο πρόεδρος του Ιράν καταγγέλλει τον ΟΗΕ για την σφαγή των Παλαιστινίων

Ο Χασάν Ροχανί κατήγγειλε επίσης "τη συνέργεια των ΗΠΑ και ορισμένων άλλων χωρών μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας".



from News.gr http://ift.tt/1nkpQqH

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου