Η υπουργός Εργασίας επισήμανε ότι η κυβέρνηση στοχεύει στην ενίσχυση του εισοδήματος των εργαζομένων με την αύξηση του κατώτατου μισθού και την επέκταση των ΣΣΕ from News.gr https://ift.tt/2Iej0q8 via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου