Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

«Στόχος μας η κοινωνική ευημερία και η μείωση των ανισοτήτων»

Η υπουργός Εργασίας επισήμανε ότι η κυβέρνηση στοχεύει στην ενίσχυση του εισοδήματος των εργαζομένων με την αύξηση του κατώτατου μισθού και την επέκταση των ΣΣΕ

from News.gr https://ift.tt/2Iej0q8
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου